piątek, 12 października 2012

Wprowadzić w życie trochę piekna




Witam !
Pogoda dziś po południu bardzo dopisała, słoneczko promiennie świeciło:)
Byłam w parku z moim Facetem  na spacerze, oglądaliśmy po prostu przechodniów, gołębie i cieszyliśmy się razem odrobina spokoju i szczęśliwej chwili .
A teraz jest mi tak zimno, brrrrr ! Ale mam sposoby na jesienną handrę.
Siedzę w pluszowym kokonie, popijam Cieple kakao i inspiruje sie waszymi blogami !
Moja część kolekcji świeczuszek

Moje włochate kapcie 
Pluszowy kokon <3
Ten uroczy storczyk dostałam od cioci D na urodziny :)




I moje tuczące malagi :P




A teraz udzielam korepetycji z J.angielskiego.W następnym poście, jak mi sie uda, pokażę Wam, co kupiłam bo byłam na mega zakupach :) I będzie recenzja musu do ciała Titti Frutti
A i będzie lista z moimi celami!
 A co u Was? Jak działa na Was jesienna pogoda ?












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz